Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


Katowice, 19 czerwca 2020 r.

Szanowni Państwo!

Cieszymy się, że szkolenia online z zakresu obsługi naszego oprogramowania spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem z Państwa strony. Chcielibyśmy tym samym przybliżyć wszystkim chętnym szczegóły dotyczące ich organizacji. Pozwoli nam to sprawnie rozwiązać problemy techniczne i organizacyjne, które mogą wystąpić.

Szkolenie odbywa się z wykorzystaniem platformy Google MEET oraz zdalnego pulpitu WINDOWS. Podczas połączenia audiowizualnego na platformie MEET prowadzący rozmawia z Uczestnikami szkolenia oraz, udostępniając obraz ekranu swojego komputera, tłumaczy zagadnienia objęte szkoleniem.

Do każdego z omawianych tematów przygotowane są ćwiczenia, które Uczestnik wykonuje samodzielnie w programie poprzez połączenie za pomocą zdalnego pulpitu WINDOWS. Link do pliku pdf lub formularza z ćwiczeniami Uczestnik otrzymuje przed szkoleniem (jest on dostosowany do wyświetlania w smartfonie lub tablecie). Z pliku lub formularza można również korzystać na zdalnym pulpicie - jest on tam odpowiednio skonfigurowany. W trakcie wykonywania ćwiczeń Prowadzący na bieżąco weryfikuje działania Uczestników i w razie potrzeby udziela indywidualnej pomocy. W tym czasie dostępny jest również wewnętrzny czat, który umożliwia zadanie pytania lub przesłanie informacji niewidocznej dla pozostałych Uczestników szkolenia.

Sposób połączenia do platformy MEET oraz do zdalnego pulpitu przedstawiony jest poniżej:

(Film instruktażowy, jak połączyć się do platformy MEET i do zdalnego pulpitu WINDOWS).


Po ukończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z wzorcem MEN.

Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje mail informacyjny zawierający opis organizacji szkolenia oraz następujące pliki:

  1. Pismo informacyjne, a w nim:
    1. link do spotkania MEET (z numerem telefonu, pod który można zadzwonić, aby móc rozmawiać z prowadzącym, w razie braku możliwości połączenia głosowego z Uczestnikiem szkolenia przez komputer),
    2. link do pobrania programu testującego możliwość wykonania połączenia zdalnego (sprawdza on, czy na Państwa komputerze nie są włączone zapory blokujące zdalny pulpit),
    3. link do pobrania filmu instruktażowego,
    4. linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
    5. numer stanowiska, na którym będzie pracował Uczestnik podczas szkolenia, oraz adres zdalnego pulpitu.
  2. Zaszyfrowany zindywidualizowanym hasłem plik umożliwiający przesłanie drogą mailową danych osobowych do zaświadczenia.
  3. Formularz do przesłania danych osobowych drogą pocztową (lub jako skan - odpowiednio zaszyfrowaną drogą mailową).

UWAGA!

  • Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
  • Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.

Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:

  1. Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny z Kursantem na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
  2. Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w temacie.
  3. Dzień przed szkoleniem koniecznie sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
  4. Dzień przed rozpoczęciem szkolenia koniecznie trzeba skontaktować się telefonicznie z panią Alicją Pradelą dostępną pod numerem telefonu: +48 32 241-04-84, wew. 147, aby przetestować poprawność działania platformy Google MEET i zweryfikować możliwość wykonania połączenia do zdalnego pulpitu. Ważne jest, aby test był wykonany na komputerze oraz przy użyciu połączenia internetowego, z którego faktycznie będą Państwo korzystać, uczestnicząc w szkoleniu. Jeśli nie będzie możliwe wykonanie testu w godzinach pracy firmy GEOBID (8.00 – 16.00), prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia godzin popołudniowych.
Zapraszamy i do usłyszenia!

Odwiedza nas 422 gości oraz 1 użytkownik.