Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


REJAKT

OBSŁUGA KANCELARYJNA URZĘDÓW

Informujemy Państwa, iż w maju 2003 r. rozpoczynamy dystrybucję programu REJAKT.
Program REJAKT służy do obsługi kancelaryjnej organów gmin i powiatów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 XII 1999 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (DzU nr 112, poz 1319).

Podstawowe funkcje programu:

  • rejestracja wszystkich pism przychodzących,
  • możliwość skanowania i przechowywania treści pism przychodzących,
  • możliwość wielostopniowej dekretacji pism,
  • prowadzenie jednolitego, rzeczowego wykazu akt dla organu, w powiązaniu z rejestrem pism przychodzących,
  • przydzielenie poszczególnych osobom (pracownikom) praw dostępu (brak, tylko odczyt, pełna edycja) do akt o określonym symbolu klasyfikacyjnym,
  • prowadzenie spraw w ramach poszczególnych symboli wykazu,
  • edycja pism (decyzji, postanowień ...) w rozbudowanym i wygodnym edytorze,
  • możliwość wyszukania sprawy wg różnych jej atrybutów (wg wnioskodawcy, daty wpływu, daty wszczęcia itd.),
  • archiwizacja wszystkich pism przyporządkowanych do sprawy.

Istotną cechą programu jest możliwość połączenia sprawy z obiektem terenowym zobrazowanym w programie EWMAPA, programie grafiki komputerowej systemu STRATEG.

Wdrożenie tego programu ma istotne znaczenie dla sprawności funkcjonowania kadry kierowniczej, gdyż umożliwia przeglądanie z jednego miejsca (jeśli takie uprawnienia posiada dana osoba) wszystkich spraw toczących się i załatwionych w całym urzędzie. Jest to narzędzie, za pomocą którego można kształtować wizerunek urzędu w oczach interesantów i wyborców.

Wdrożenie programu z jednej strony mobilizuje urzędników do terminowego załatwiania spraw, z drugiej umożliwia właściwą ocenę ich pracy (ilość załatwionych spraw, terminowość, złożoność spraw).

Licencja programu umożliwia instalację programu (łącznie z rozbudowanym edytorem tekstów) na dowolnej ilości stanowisk w urzędzie, czyniąc zbędnymi zakupy edytorów tekstu (np. Microsoft Word ) na każde stanowisko w urzędzie.

Baza danych może być zakładana dla wszystkich spraw (całego wykazu akt) w urzędzie lub dla wybranych symboli akt, na przykład obsługiwanych przez serwer mieszczący się w innym budynku. Teoretycznie jedna baza może być utworzona dla jednego symbolu akt, ale nie jest to najlepsze rozwiązanie ze względu na sposób obsługi baz.

Program pracuje w oparciu o serwer danych typu SQL - Firebird, który jest dostępny na kilku platformach: WINDOWS, LINUX oraz inne systemy UNIX. Serwer Firebird jest produktem darmowym typu open source o nielimitowanej liczbie użytkowników. Powstał on na bazie produktu firmy Borland - Interbase 6.0.

Koszt licencji programu REJAKT na dowolną liczbę stanowisk komputerowych
z możliwością instalacji w sieci to: 2.000 PLN netto.


PDF REJAKT - instrukcja obsługi (Format PDF - 540 kb)

PDF REJAKT - ulotka informacyjna (Format PDF - 147 kb)

Odwiedza nas 361 gości oraz 2 użytkowników.