„ UWAGA NA KUPOWANY SPRZĘT !!! ”
Odpowiedź - OPTIMUS S.A.
Poniżej publikujemy treść listu, jaki otrzymaliśmy od firmy OPTIMUS S.A. w ślad za publikacją na temat konieczności dokonywania testów sprzętu przed jego zakupem. Z pewnością zainteresuje ona użytkowników naszego oprogramowania zainstalowanego na komputerach marki OPTIMUS.
Witam serdecznie
Po ukazaniu się na Państwa stronie internetowej jak również rozesłaniu do zarejestrowanych abonentów artykułu pt.: UWAGA NA KUPOWANY SPRZĘT !!! - pragniemy wyjaśnić co następuje: Po pierwszym sygnale od użytkownika, tak Państwa oprogramowania jak i komputera OPTIMUS S.A. z płytą MS 6309 podjęta została interwencja u producenta tej płyty firmy Microstar. Jako odpowiedź wprowadzona została ver.2 tej płyty całkowicie pozbawiona błędu zawartego w ver.1 i od dłuższego już czasu płyta w tej wersji nie jest stosowana do budowy komputerów w OPTIMUS S.A.
Dziękujemy jednak za informacje o problemach jakie dotknęły użytkowników Państwa oprogramowania jak również w pojęciu ogólnym Klientów OPTIMUS S.A. gdyż widać, że wymaga to dodatkowego wyjaśnienia.
Zaistniała sytuacja świadczy o niedoskonałości oprogramowania testującego poszczególne komponenty oraz gotowe zetawy komputerowe. Pragniemy zapewnić, Klientów OPTIMUS S.A., iż rozszerzone zostały procedury testowe mające w przyszłości wyeliminowć produkty z błędem tego typu.
Prosimy o poinformowanie Państwa Klientów (tylko użytkownicy Państwa oprogramowania informowali o problemach z tą płytą) o możliwości wymiany płyty MS6309 ver.1 na płytę MS6309 ver.2 w ramach gwarancji OPTIMUS S.A.
Z poważaniem
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Product Manager Systemy Graficzne
tel. 018 4440550