Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


System OŚRODEK 5 - najważniejsze zmiany

Najważniejsze zmiany wprowadzone w wersji 5 w stosunku do wersji 4 programu Ośrodek:

  1. KERG - nowy rodzaj danych dla wytyczych

    Wprowadzono możliwość bezpośredniego pobrania informacji o punkcie z Banku Osnów, w tym także opisów topograficznych.

    Mechanizm połączenia z Bankiem Osnów wymaga:

    1. odpowiedniego skonfigurowania ośrodka (m. in. lokalizacji bazy Banku Osnów)
    2. posiadania Banku Osnów w wersji 2.01 lub późniejszej
    3. użycia w treści wytycznych jednego z czterech podstawowych szablonów inicjujących pobieranie danych z Banku Osnów

    Wersja 5.00 Ośrodka współpracuje wyłącznie z osnową w układzie "65".

  2. KERG - zestawienie utworzonych KERG-ów przez poszczególnych operatorów
  3. Wprowadzono raport umożliwiający wyświetlenie ilości utworzonych rekordów w module KERG przez poszczególnych operatorów w zadanym okresie czasu. Raport posegregowany jest wg nazw operatorów. Parametr czasowy od.. do .. jest warunkiem jaki musi spełniać dzień utworzenia rekordu zapisany w danych autoryzacyjnych.

  4. FUNKCJE ADMINISTRATORA - dwie nowe funkcje
  5. Dodano operację OPERATY PRZEJŚCIOWE - usuń.

    Służy ona do hurtowego usuwania operatów przejściowych - w oparciu o człon ROK operatu lub datę przekazania do archiwum. Przed skasowaniem danych można uzupełnić odpowiednie pola operatów i wydrukować potrzebne zestawienia.

    Usuwanie niepowiązanych osób - z uwzględnieniem pola RODZAJ

  6. ZUD - zestawienie statystyczne
  7. Zestawienie to jest podobne do zestawienia statystycznego w module KERG - podsumowanie ilościowe dla kolejnych gmin z podziałem na asortymenty. Dodatkowego rozróżnienia można dokonać w oparciu do datę zakończenia inwestycji (zinwentaryzowane / do zinwentaryzowania).

  8. FORMULARZE IPS - większa elastyczność wypełniania pól
  9. W oparciu o zestaw szablonów _klucz _nazwa1 _nazwa2 _kod _miejsc _ulica _nr_dl _nip _typ_dok _nr_vat _rok_vat _rok _nr_zam _etap_f _filia można zdefiniować, które pola z bazy danych: ze słownika osób lub kartoteki zamówień będą podstawiane do wskazanych pól formularza IPS.

  10. ZAMÓWIENIA - możliwość równoczesnego wystawiania faktur i rachunków
  11. Wybranie odpowiedniej opcji w konfiguracji na zakładce Fakturowanie powoduje, że będą wystawiane zarówno faktury jak i rachunki - przy czym zachowana będzie unikalność (i ciągłość) ich numeracji.


Ceny netto nowej wersji programu przedstawiają się następująco:

upgrade z wersji 4 dla WINDOWS: 990,00 PLN
upgrade z wersji 3 dla WINDOWS: 1.190,00 PLN
upgrade z wersji 2 i 1 dla WINDOWS: 1.390,00 PLN
upgrade z wersji dla DOS lub pierwszy zakup: 3.100,00 PLN

Już w chwili obecnej można składać zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu.

Odwiedza nas 191 gości oraz 1 użytkownik.