Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


Szkolenia: EWOPIS - Pełna obsługa programu

Szkolenia

EWOPIS (online) - Pełna obsługa programu: 08÷09.04.2025

Początek:
08-04-2025 9.00
Zakończenie:
09-04-2025 15.30
Zapisy do dnia:
04-04-2025
Liczba miejsc:
16
Miejsc zajętych:
1
Miejsc wolnych:
15
Cena netto:
1 200,00 PLN
Lokalizacja:
Online

Dwudniowe szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę z programem lub chcących uporządkować posiadaną już wiedzę. Przeznaczone jest dla wszystkich rodzajów Użytkowników aplikacji: pracowników administracji samorządowej oraz wykonawstwa geodezyjnego. Aby wziąć udział niezbędna jest podstawowa znajomość obsługi komputera.


Na szkoleniu omawiane będą następujące zagadnienia:

  • wprowadzenie - omówienie terminologii używanej w programie
  • uruchomienie programu, omówienie struktury danych i opcji konfiguracyjnych
  • omówienie menu głównego programu
  • omówienie funkcji interfejsu użytkownika obowiązujących we wszystkich oknach programu
  • przeglądanie przedmiotów i podmiotów ewidencji oraz rejestrów: gruntów, budynków i lokali
  • praca z "oknami" (połączenia hierarchiczne)
  • wyszukiwanie danych ewidencyjnych wg różnych kryteriów
  • wizualizacja danych opisowych w EWMAPIE
  • wydruki (wypisów z rejestrów i kartotek) generowane przez program
  • wydruki z opcji Inne raporty
  • etapy wprowadzania zmian
  • rejestracja dokumentów w dzienniku zgłoszeń zmian
  • praktyczne wprowadzanie zmian na podstawie przygotowanych przykładów (transakcje kupna-sprzedaży, spadek, podział działki, ewidencja budynku, zmiana danych osobowych itp.)
  • tworzenie zawiadomień o zmianie
  • przeglądanie i interpretacja danych archiwalnych
  • rezerwacja numerów działek i budynków
  • opcje kontroli bazy w programie EWOPIS
  • współpraca programu EWOPIS z EWMAPĄ: ustawienia i porównanie
  • zasilanie baz danych w trybie modernizacji
  • wykonywanie eksportów do formatu SWDE i GML
  • zawiadomienia z Ksiąg Wieczystych
  • integracja z serwisami PESEL/REGON
  • komunikacja z systemem OŚRODEK.

Trenerami prowadzącymi zajęcia są: Sebastian Hein, Michał Surmiak, Piotr Morawiec.

Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje wiadomość ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi. Zawiera ona:

  1. Link do spotkania MEET wraz z nazwą użytkownika (na platformie MEET prowadzący będzie prezentował zagadnienia związane z tematyką szkolenia, platforma MEET będzie również służyła do bezpośredniej rozmowy z prowadzącym lub wymiany informacji za pomocą czatu)
  2. Link do stanowiska wraz z nazwą użytkownika i hasłem (jest to indywidualne dla każdego Kursanta stanowisko komputerowe w postaci zdalnego pulpitu z zainstalowanym środowiskiem szkoleniowym, dostęp do niego jest aktywny jeden dzień przed zaplanowanym terminem szkolenia do ostatniego dnia trwania szkolenia),
  3. Linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
  4. Link do formularza danych osobowych (formularz należy wypełnić jeśli kursant chce otrzymać zaświadczenie o ukończenia szkolenia ze swoimi danymi osobowymi - nr PESEL, data i mmiejsce urodzenia. W przypadku niewypełnienia formularza przed lub w trakcie trwania szkolenia zaświadczenie wydane zostanie wyłącznie z imieniem i nazwiskiem, a ponowne wydanie formularza z uzupełnionymi danymi wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty.

UWAGA!

  • Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
  • Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.

     Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:

 

  1. Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny bezpośrednio z Kursantem.
  2. Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w treści maila.
  3. Dzień przed szkoleniem koniecznie należy sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
  4. W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Alicją Pradelą (+48 32 241-04-84 wew. 147, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).     

Jeżeli zgłoszą się Państwo na szkolenie, a następnie zrezygnują z uczestnictwa, prosimy o wyrejestrowanie się z bazy kursów poprzez kliknięcie pola „odwołaj rejestrację” w panelu klienta (Twoje konto → Udział w szkoleniach).
Niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało obciążeniem Państwa kosztami pierwszego dnia szkolenia.   

Zaloguj się, by zarejestrować się na to szkolenie

EWOPIS (online) - Pełna obsługa programu: 07÷08.05.2025

Początek:
07-05-2025 9.00
Zakończenie:
08-05-2025 15.30
Zapisy do dnia:
05-05-2025
Liczba miejsc:
16
Miejsc zajętych:
0
Miejsc wolnych:
16
Cena netto:
1 200,00 PLN
Lokalizacja:
Online

Dwudniowe szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę z programem lub chcących uporządkować posiadaną już wiedzę. Przeznaczone jest dla wszystkich rodzajów Użytkowników aplikacji: pracowników administracji samorządowej oraz wykonawstwa geodezyjnego. Aby wziąć udział niezbędna jest podstawowa znajomość obsługi komputera.


Na szkoleniu omawiane będą następujące zagadnienia:

  • wprowadzenie - omówienie terminologii używanej w programie
  • uruchomienie programu, omówienie struktury danych i opcji konfiguracyjnych
  • omówienie menu głównego programu
  • omówienie funkcji interfejsu użytkownika obowiązujących we wszystkich oknach programu
  • przeglądanie przedmiotów i podmiotów ewidencji oraz rejestrów: gruntów, budynków i lokali
  • praca z "oknami" (połączenia hierarchiczne)
  • wyszukiwanie danych ewidencyjnych wg różnych kryteriów
  • wizualizacja danych opisowych w EWMAPIE
  • wydruki (wypisów z rejestrów i kartotek) generowane przez program
  • wydruki z opcji Inne raporty
  • etapy wprowadzania zmian
  • rejestracja dokumentów w dzienniku zgłoszeń zmian
  • praktyczne wprowadzanie zmian na podstawie przygotowanych przykładów (transakcje kupna-sprzedaży, spadek, podział działki, ewidencja budynku, zmiana danych osobowych itp.)
  • tworzenie zawiadomień o zmianie
  • przeglądanie i interpretacja danych archiwalnych
  • rezerwacja numerów działek i budynków
  • opcje kontroli bazy w programie EWOPIS
  • współpraca programu EWOPIS z EWMAPĄ: ustawienia i porównanie
  • zasilanie baz danych w trybie modernizacji
  • wykonywanie eksportów do formatu SWDE i GML
  • zawiadomienia z Ksiąg Wieczystych
  • integracja z serwisami PESEL/REGON
  • komunikacja z systemem OŚRODEK.

Trenerami prowadzącymi zajęcia są: Sebastian Hein, Michał Surmiak, Piotr Morawiec.

Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje wiadomość ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi. Zawiera ona:

  1. Link do spotkania MEET wraz z nazwą użytkownika (na platformie MEET prowadzący będzie prezentował zagadnienia związane z tematyką szkolenia, platforma MEET będzie również służyła do bezpośredniej rozmowy z prowadzącym lub wymiany informacji za pomocą czatu)
  2. Link do stanowiska wraz z nazwą użytkownika i hasłem (jest to indywidualne dla każdego Kursanta stanowisko komputerowe w postaci zdalnego pulpitu z zainstalowanym środowiskiem szkoleniowym, dostęp do niego jest aktywny jeden dzień przed zaplanowanym terminem szkolenia do ostatniego dnia trwania szkolenia),
  3. Linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
  4. Link do formularza danych osobowych (formularz należy wypełnić jeśli kursant chce otrzymać zaświadczenie o ukończenia szkolenia ze swoimi danymi osobowymi - nr PESEL, data i mmiejsce urodzenia. W przypadku niewypełnienia formularza przed lub w trakcie trwania szkolenia zaświadczenie wydane zostanie wyłącznie z imieniem i nazwiskiem, a ponowne wydanie formularza z uzupełnionymi danymi wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty.

UWAGA!

  • Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
  • Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.

     Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:

 

  1. Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny bezpośrednio z Kursantem.
  2. Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w treści maila.
  3. Dzień przed szkoleniem koniecznie należy sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
  4. W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Alicją Pradelą (+48 32 241-04-84 wew. 147, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).     

Jeżeli zgłoszą się Państwo na szkolenie, a następnie zrezygnują z uczestnictwa, prosimy o wyrejestrowanie się z bazy kursów poprzez kliknięcie pola „odwołaj rejestrację” w panelu klienta (Twoje konto → Udział w szkoleniach).
Niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało obciążeniem Państwa kosztami pierwszego dnia szkolenia.   

Zaloguj się, by zarejestrować się na to szkolenie

EWOPIS (online) - Pełna obsługa programu: 03÷04.06.2025

Początek:
03-06-2025 9.00
Zakończenie:
04-06-2025 15.30
Zapisy do dnia:
30-05-2025
Liczba miejsc:
16
Miejsc zajętych:
0
Miejsc wolnych:
16
Cena netto:
1 200,00 PLN
Lokalizacja:
Online

Dwudniowe szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę z programem lub chcących uporządkować posiadaną już wiedzę. Przeznaczone jest dla wszystkich rodzajów Użytkowników aplikacji: pracowników administracji samorządowej oraz wykonawstwa geodezyjnego. Aby wziąć udział niezbędna jest podstawowa znajomość obsługi komputera.


Na szkoleniu omawiane będą następujące zagadnienia:

  • wprowadzenie - omówienie terminologii używanej w programie
  • uruchomienie programu, omówienie struktury danych i opcji konfiguracyjnych
  • omówienie menu głównego programu
  • omówienie funkcji interfejsu użytkownika obowiązujących we wszystkich oknach programu
  • przeglądanie przedmiotów i podmiotów ewidencji oraz rejestrów: gruntów, budynków i lokali
  • praca z "oknami" (połączenia hierarchiczne)
  • wyszukiwanie danych ewidencyjnych wg różnych kryteriów
  • wizualizacja danych opisowych w EWMAPIE
  • wydruki (wypisów z rejestrów i kartotek) generowane przez program
  • wydruki z opcji Inne raporty
  • etapy wprowadzania zmian
  • rejestracja dokumentów w dzienniku zgłoszeń zmian
  • praktyczne wprowadzanie zmian na podstawie przygotowanych przykładów (transakcje kupna-sprzedaży, spadek, podział działki, ewidencja budynku, zmiana danych osobowych itp.)
  • tworzenie zawiadomień o zmianie
  • przeglądanie i interpretacja danych archiwalnych
  • rezerwacja numerów działek i budynków
  • opcje kontroli bazy w programie EWOPIS
  • współpraca programu EWOPIS z EWMAPĄ: ustawienia i porównanie
  • zasilanie baz danych w trybie modernizacji
  • wykonywanie eksportów do formatu SWDE i GML
  • zawiadomienia z Ksiąg Wieczystych
  • integracja z serwisami PESEL/REGON
  • komunikacja z systemem OŚRODEK.

Trenerami prowadzącymi zajęcia są: Sebastian Hein, Michał Surmiak, Piotr Morawiec.

Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje wiadomość ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi. Zawiera ona:

  1. Link do spotkania MEET wraz z nazwą użytkownika (na platformie MEET prowadzący będzie prezentował zagadnienia związane z tematyką szkolenia, platforma MEET będzie również służyła do bezpośredniej rozmowy z prowadzącym lub wymiany informacji za pomocą czatu)
  2. Link do stanowiska wraz z nazwą użytkownika i hasłem (jest to indywidualne dla każdego Kursanta stanowisko komputerowe w postaci zdalnego pulpitu z zainstalowanym środowiskiem szkoleniowym, dostęp do niego jest aktywny jeden dzień przed zaplanowanym terminem szkolenia do ostatniego dnia trwania szkolenia),
  3. Linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
  4. Link do formularza danych osobowych (formularz należy wypełnić jeśli kursant chce otrzymać zaświadczenie o ukończenia szkolenia ze swoimi danymi osobowymi - nr PESEL, data i mmiejsce urodzenia. W przypadku niewypełnienia formularza przed lub w trakcie trwania szkolenia zaświadczenie wydane zostanie wyłącznie z imieniem i nazwiskiem, a ponowne wydanie formularza z uzupełnionymi danymi wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty.

UWAGA!

  • Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
  • Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.

     Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:

 

  1. Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny bezpośrednio z Kursantem.
  2. Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w treści maila.
  3. Dzień przed szkoleniem koniecznie należy sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
  4. W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Alicją Pradelą (+48 32 241-04-84 wew. 147, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ).     

Jeżeli zgłoszą się Państwo na szkolenie, a następnie zrezygnują z uczestnictwa, prosimy o wyrejestrowanie się z bazy kursów poprzez kliknięcie pola „odwołaj rejestrację” w panelu klienta (Twoje konto → Udział w szkoleniach).
Niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało obciążeniem Państwa kosztami pierwszego dnia szkolenia.   

Zaloguj się, by zarejestrować się na to szkolenie

Odwiedza nas 337 gości oraz 3 użytkowników.