Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


Szkolenia: EWOPIS - prowadzenie bazy EGiB

Szkolenia

EWOPIS (online) - prowadzenie bazy EGiB (administracja): 28÷29.07.2020

Początek:
28-07-2020 8.30
Zakończenie:
29-07-2020 16.00
Zapisy do dnia:
27-07-2020
Liczba miejsc:
12
Miejsc zajętych:
2
Miejsc wolnych:
10
Cena netto:
600,00 PLN
Lokalizacja:
CHORZÓW

Dwudniowe szkolenie online obsługi z programu EWOPIS przeznaczone wyłącznie dla pracowników administracji prowadzących bazę ewidencji gruntów i budynków.


Tematyka szkolenia EWOPIS - prowadzenie bazy EGiB (administracja):

  • wprowadzenie - omówienie terminologii używanej w programie,
  • uruchomienie programu, omówienie struktury danych i opcji konfiguracyjnych,
  • omówienie menu głównego programu,
  • omówienie funkcji interfejsu użytkownika obowiązujących we wszystkich oknach programu,
  • przeglądanie przedmiotów i podmiotów ewidencji oraz rejestrów: gruntów, budynków i lokali,
  • praca z "oknami" (połączenia hierarchiczne),
  • wyszukiwanie danych ewidencyjnych wg różnych kryteriów,
  • wizualizacja danych opisowych w EWMAPIE,
  • omówienie wydruków (wypisów z rejestrów i kartotek) generowanych przez program w poszczególnych oknach,
  • omówienie wydruków z opcji Inne raporty,
  • etapy wprowadzania zmian,
  • rejestracja dokumentów w dzienniku zgłoszeń zmian,
  • praktyczne wprowadzanie zmian na podstawie przygotowanych przykładów i wg sugestii uczestników szkolenia (np. transakcje kupna-sprzedaży, spadek, podział działki, ewidencja budynku, rejestracja dzierżaw, zmiana danych osobowych),
  • tworzenie zawiadomień o zmianie,
  • przeglądanie i interpretacji danych archiwalnych,
  • rezerwacja numerów działek i budynków,
  • opcja kontroli bazy w programie EWOPIS,
  • współpraca programu EWOPIS z EWMAPĄ: ustawienia i porównanie,
  • zasilanie baz danych w trybie modernizacji,
  • wykonywanie eksportów do formatu SWDE i GML.

Trenerami prowadzącymi zajęcia są Joanna Białas i Sebastian Hein.

Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje mail informacyjny zawierający opis organizacji szkolenia oraz następujące pliki:

  1. Pismo informacyjne, a w nim:
    1. link do spotkania MEET (z numerem telefonu, pod który można zadzwonić, aby móc rozmawiać z prowadzącym, w razie braku możliwości połączenia głosowego z Uczestnikiem szkolenia przez komputer),
    2. link do pobrania programu testującego możliwość wykonania połączenia zdalnego (sprawdza on, czy na Państwa komputerze nie są włączone zapory blokujące zdalny pulpit),
    3. link do pobrania filmu instruktażowego,
    4. linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
    5. numer stanowiska, na którym będzie pracował Uczestnik podczas szkolenia, oraz adres zdalnego pulpitu.
  2. Zaszyfrowany zindywidualizowanym hasłem plik umożliwiający przesłanie drogą mailową danych osobowych do zaświadczenia.
  3. Formularz do przesłania danych osobowych drogą pocztową (lub jako skan - odpowiednio zaszyfrowaną drogą mailową).

UWAGA!

  • Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
  • Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.

Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:

  1. Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny z Kursantem na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
  2. Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w temacie.
  3. Dzień przed szkoleniem koniecznie sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
  4. Dzień przed rozpoczęciem szkolenia koniecznie trzeba skontaktować się telefonicznie z panią Alicją Pradelą dostępną pod numerem telefonu: +48 32 241-04-84, wew. 147, aby przetestować poprawność działania platformy Google MEET i zweryfikować możliwość wykonania połączenia do zdalnego pulpitu. Ważne jest, aby test był wykonany na komputerze oraz przy użyciu połączenia internetowego, z którego faktycznie będą Państwo korzystać, uczestnicząc w szkoleniu. Jeśli nie będzie możliwe wykonanie testu w godzinach pracy firmy GEOBID (8.00 – 16.00), prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia godzin popołudniowych.

Jeżeli zgłoszą się Państwo na szkolenie, a następnie zrezygnują z uczestnictwa, prosimy o wyrejestrowanie się z bazy kursów poprzez kliknięcie pola „odwołaj rejestrację” w panelu klienta (Twoje konto → Udział w szkoleniach).
Niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało obciążeniem Państwa kosztami pierwszego dnia szkolenia.

Zaloguj się, by zarejestrować się na to szkolenie

Odwiedza nas 244 gości oraz 3 użytkowników.