Jednodniowe szkolenie przeznaczone dla osób znających program EWOPIS oraz chcących uporządkować posiadaną już wiedzę. Przeznaczone jest dla wszystkich rodzajów Użytkowników aplikacji: pracowników administracji samorządowej oraz wykonawstwa geodezyjnego. Aby wziąć udział niezbędna jest podstawowa znajomość poniższych zagadnień:
- uruchomienie programu, omówienie struktury danych i opcji konfiguracyjnych
- omówienie menu głównego programu
- omówienie funkcji interfejsu użytkownika obowiązujących we wszystkich oknach programu
- przeglądanie przedmiotów i podmiotów ewidencji oraz rejestrów: gruntów, budynków i lokali
- praca z "oknami" (połączenia hierarchiczne)
- wyszukiwanie danych ewidencyjnych wg różnych kryteriów
- wizualizacja danych opisowych w EWMAPIE
- wydruki (wypisów z rejestrów i kartotek) generowane przez program
- wydruki z opcji Inne raporty
- etapy wprowadzania zmian
- rejestracja dokumentów w dzienniku zgłoszeń zmian
- praktyczne wprowadzanie zmian na podstawie przygotowanych przykładów (transakcje kupna-sprzedaży, spadek, podział działki, ewidencja budynku, zmiana danych osobowych itp.)
- tworzenie zawiadomień o zmianie
- przeglądanie i interpretacja danych archiwalnych
- rezerwacja numerów działek i budynków
- opcje kontroli bazy w programie EWOPIS
- współpraca programu EWOPIS z EWMAPĄ: ustawienia i porównanie
- zasilanie baz danych w trybie modernizacji
- wykonywanie eksportów do formatu SWDE i GML
- obsługa interfejsu programu EWMAPA (konfiguracja pasków narzędziowych, pasek narzędzi: Skala)
- grupy danych w programie EWMAPA
- eksplorator.
W razie braku wiedzy z zakresu wyszczególnionych tematów polecamy uczestnictwo w szkoleniu:
EWOPIS - Pełna obsługa programu
Na szkoleniu omawiane będą następujące zagadnienia:
- kontrola danych
- naprawa danych
- porównanie działek i budynków z EWMAPA
- zaawansowane funkcje eksportów danych do GML
- monitor zapytań SQL
- interfejs zaznaczający dla danych EGIB w programie EWMAPA
- analiza jakości bazy działek w programie EWMAPA
- zasilanie baz danych w trybie modernizacji.
Trenerami prowadzącymi zajęcia są: Sebastian Hein, Michał Surmiak, Piotr Morawiec.
Najpóźniej dzień przed szkoleniem Kursant otrzymuje wiadomość ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi. Zawiera ona:
- Link do spotkania MEET wraz z nazwą użytkownika (na platformie MEET prowadzący będzie prezentował zagadnienia związane z tematyką szkolenia, platforma MEET będzie również służyła do bezpośredniej rozmowy z prowadzącym lub wymiany informacji za pomocą czatu)
- Link do stanowiska wraz z nazwą użytkownika i hasłem (jest to indywidualne dla każdego Kursanta stanowisko komputerowe w postaci zdalnego pulpitu z zainstalowanym środowiskiem szkoleniowym, dostęp do niego jest aktywny jeden dzień przed zaplanowanym terminem szkolenia do ostatniego dnia trwania szkolenia),
- Linki do pobrania materiałów szkoleniowych,
- Link do formularza danych osobowych (formularz należy wypełnić jeśli kursant chce otrzymać zaświadczenie o ukończenia szkolenia ze swoimi danymi osobowymi - nr PESEL, data i mmiejsce urodzenia. W przypadku niewypełnienia formularza przed lub w trakcie trwania szkolenia zaświadczenie wydane zostanie wyłącznie z imieniem i nazwiskiem, a ponowne wydanie formularza z uzupełnionymi danymi wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty.
UWAGA!
- Uczestnicy będący pracownikami administracji publicznej przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązani są do przysłania kolorowego skanu oświadczenia o zwolnieniu z podatku VAT przed rozpoczęciem szkolenia (wzór oświadczenia - pdf).
- Uczestnicy niebędący pracownikami administracji publicznej w osobnym mailu otrzymają fakturę proforma (plik pdf) w celu uregulowania płatności przed rozpoczęciem szkolenia. Prosimy jednocześnie o przesłanie potwierdzenia wpłaty będące podstawą do kwalifikacji udziału w szkoleniu.
Aby szkolenie przebiegło sprawnie i bezproblemowo, prosimy, żeby:
- Numer telefonu, który Państwo podają w formularzu rejestracyjnym, umożliwiał kontakt telefoniczny bezpośrednio z Kursantem.
- Adres e-mail zapisany w formularzu rejestracyjnym był imienny (jeśli korzystają Państwo z grupowego maila Wydziałowego, może to być adres prywatny). Ułatwi to przesłanie zindywidualizowanych informacji przed szkoleniem. W przypadku podania adresu wydziałowego dla kilku osób otrzymają Państwo wiadomości z przypisanymi do nich nazwiskami w treści maila.
- Dzień przed szkoleniem koniecznie należy sprawdzić, czy mail informacyjny do Państwa dotarł. W przypadku braku wiadomości, należy sprawdzić folder SPAM lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy GEOBID (nr tel. podany poniżej).
- W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z Alicją Pradelą (+48 32 241-04-84 wew. 147,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
).
Jeżeli zgłoszą się Państwo na szkolenie, a następnie zrezygnują z uczestnictwa, prosimy o wyrejestrowanie się z bazy kursów poprzez kliknięcie pola „odwołaj rejestrację” w panelu klienta (Twoje konto → Udział w szkoleniach).
Niespełnienie powyższego warunku będzie skutkowało obciążeniem Państwa kosztami pierwszego dnia szkolenia.