Zmiany w sklepie internetowym
Szanowni Państwo, od grudnia br. - po przeprowadzonym ponad miesięcznym pilotażu - zdecydowaliśmy się na wprowadzenie wyłącznie elektronicznej dystrybucji oprogramowania naszego autorstwa zakupionego w sklepie internetowym firmy Geobid.
Co to oznacza w praktyce?
1Dostawa zamówionego oprogramowania realizowana będzie tylko drogą mailową. W przypadku Klientów reprezentujących wykonawstwo geodezyjne, tak jak dotychczas przygotujemy fakturę proforma do uregulowania i wyślemy na adres mailowy z zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji przelewu (→ tylko pdf z bankowości elektronicznej) przystąpimy do realizacji zamówienia – wysyłając w kolejnym mailu:
- podpisaną elektronicznie fakturę vat,
- podpisaną elektronicznie licencję,
- instrukcję instalacji oprogramowania,
- jednorazowy link umożliwiający pobranie instalacji zamówionego oprogramowania (którego użycie będzie równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków otrzymanej licencji).
2W przypadku Klientów reprezentujących administrację (rządową, samorządową) etap faktury proforma będzie pominięty, a dostarczona wraz z zamówieniem faktura vat wystawiona będzie na przelew (→ 14 dni).
Dlaczego zdecydowaliśmy się na taką zmianę? Otóż powodów jest kilka:
- czas - szybkość realizacji i dostarczenia zamówienia do Klientów,
- możliwość szybkiego skorzystania z zamówionego oprogramowania przez Klientów,
- oszczędność - eliminacja dodatkowej opłaty za przesyłkę kurierską,
- eliminacja papierowej korespondencji zwrotnej (udzielona licencja podpisana jest jednostronnie),
- ekologia - nie wykorzystujemy przy realizacji zamówień: papieru, folii, plastiku, paliwa,
- coraz bardziej powszechny brak optycznego napędu CD-R w nowym sprzęcie komputerowym.
Liczymy, że wprowadzone przez nas zmiany zostaną przez Państwa przyjęte ze zrozumieniem i zadowoleniem.
Jednocześnie przypominamy, że nie przyjmujemy już zamówień w formie: faksu, maila, skanu lub telefonu.
Wszystkie zamówienia na programy i subskrypcje należy składać poprzez nasz sklep internetowy.
Porządkuje to przyjmowanie zamówień, przyspiesza proces ich realizacji oraz automatyzuje procesy związane z wysyłką. Jeżeli na fakturze ma się znaleźć numer sprawy/postępowania (dotyczy samorządów), prosimy wpisać go w uwagach do zamówienia, a my umieścimy go na fakturze vat.