Koszyk

[ 0 ] szt.
Pokaż koszyk
Twój koszyk jest pusty


Zmiany w sklepie internetowym

Szanowni Państwo, od grudnia br. - po przeprowadzonym ponad miesięcznym pilotażu - zdecydowaliśmy się na wprowadzenie wyłącznie elektronicznej dystrybucji oprogramowania naszego autorstwa zakupionego w sklepie internetowym firmy Geobid.

Co to oznacza w praktyce?

1Dostawa zamówionego oprogramowania realizowana będzie tylko drogą mailową. W przypadku Klientów reprezentujących wykonawstwo geodezyjne, tak jak dotychczas przygotujemy fakturę proforma do uregulowania i wyślemy na adres mailowy z zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji przelewu (→ tylko pdf z bankowości elektronicznej) przystąpimy do realizacji zamówienia – wysyłając w kolejnym mailu:

  • podpisaną elektronicznie fakturę vat,
  • podpisaną elektronicznie licencję,
  • instrukcję instalacji oprogramowania,
  • jednorazowy link umożliwiający pobranie instalacji zamówionego oprogramowania (którego użycie będzie równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków otrzymanej licencji).

2W przypadku Klientów reprezentujących administrację (rządową, samorządową) etap faktury proforma będzie pominięty, a dostarczona wraz z zamówieniem faktura vat wystawiona będzie na przelew (→ 14 dni).

Dlaczego zdecydowaliśmy się na taką zmianę? Otóż powodów jest kilka:

  • czas - szybkość realizacji i dostarczenia zamówienia do Klientów,
  • możliwość szybkiego skorzystania z zamówionego oprogramowania przez Klientów,
  • oszczędność - eliminacja dodatkowej opłaty za przesyłkę kurierską,
  • eliminacja papierowej korespondencji zwrotnej (udzielona licencja podpisana jest jednostronnie),
  • ekologia - nie wykorzystujemy przy realizacji zamówień: papieru, folii, plastiku, paliwa,
  • coraz bardziej powszechny brak optycznego napędu CD-R w nowym sprzęcie komputerowym.

Liczymy, że wprowadzone przez nas zmiany zostaną przez Państwa przyjęte ze zrozumieniem i zadowoleniem.

Jednocześnie przypominamy, że nie przyjmujemy już zamówień w formie: faksu, maila, skanu lub telefonu.
Wszystkie zamówienia na programy i subskrypcje należy składać poprzez nasz sklep internetowy.
Porządkuje to przyjmowanie zamówień, przyspiesza proces ich realizacji oraz automatyzuje procesy związane z wysyłką. Jeżeli na fakturze ma się znaleźć numer sprawy/postępowania (dotyczy samorządów), prosimy wpisać go w uwagach do zamówienia, a my umieścimy go na fakturze vat.

Odwiedza nas 109 gości oraz 0 użytkowników.