REJAKT 2
Nowa wersja programu obsługi kancelaryjnej urzędu - REJAKT zapewniającego pełną ochronę danych osobowych, a jednocześnie dostęp do informacji poprzez sieć Internet
Program do obsługi kancelaryjnej organów gmin i powiatów (zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 XII 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych) REJAKT umożliwiający:
- prowadzenie jednolitego, rzeczowego wykazu akt dla organu
- przyporządkowanie symboli wykazu akt do poszczególnych osób (pracowników)
- prowadzenie spraw w ramach poszczególnych symboli wykazu
- edycję pism z wykorzystaniem wzorców (decyzji, postanowień ...) w rozbudowanym i wygodnym edytorze
- archiwizację wszystkich pism przyporządkowanych do sprawy
W wersji 2 program został poszerzony o szereg funkcji ułatwiających pracę.
Znaczna część zmian została zainspirowana przez dotychczasowych użytkowników.
Istotne zmiany zostały podyktowane nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (rozporządzenie ministra SWiA z dnia 29 kwietnia 2004 roku).
Wszystkie dokumenty tworzące sprawę, mogą być zdalnie dostępne w sieci urzędu dla tych osób, którym administrator nadał takie uprawnienia.
Dla określonych rodzajów spraw istnieje możliwość dołączenia dodatkowej tabeli, w której oprócz ogólnych atrybutów związanych ze sprawą, zapamiętywane są atrybuty szczególne niezbędne przy prowadzeniu spraw związanych z decyzjami o warunkach zabudowy, pozwoleniami na budowę, wyłączaniem gruntów z produkcji rolnej itp.
Istotną cechą programu jest możliwość połączenia sprawy z obiektem terenowym zobrazowanym w programie EWMAPA.
W wersji 2.0 program REJAKT został rozszerzony o funkcję umożliwiającą dostęp do informacji poprzez sieć Internet. Udostępnianie informacji jest możliwe po wpisaniu numeru pisma i dotyczy:
- daty wpływu pisma
- znaku sprawy, do której pismo zostało przydzielone
- daty wszczęcia postępowania
- daty decyzji, jeśli została już podjęta
- daty wysyłki
- informacji z pola BIP.
Proces udostępniania informacji nie narusza więc danych osobowych, a dla osoby składającej pismo, znającej jego treść, daje pełną informację o stanie załatwiania sprawy.
Pole BIP umożliwia przesłanie dodatkowych informacji, np. prośby o kontakt telefoniczny nadawcy pisma do określonej osoby w urzędzie załatwiającej daną sprawę.
Przewidujemy, że program REJAKT podobnie jak pozostałe nasze programy wchodzące w skład zintegrowanego systemu zarządzania jednostką samorządu terytorialnego STRATEG, zostanie wdrożony przez wielu użytkowników, dlatego cena programu dla całego urzędu (nie na jedno stanowisko) jest wyjątkowo niska (w porównaniu z innymi oprogramowaniami tej klasy) i wynosi 3 000 zł netto. Kompletny cennik.
Wersja demonstracyjna programu jest dostępna na naszej stronie internetowej https://geobid.pl
REJAKT 2 - instrukcja obsługi (Format PDF - 1369 kb)
REJAKT 2 - ulotka informacyjna (Format PDF - 152 kb)
LOK-TER - ulotka informacyjna (Format PDF - 305 kb)
POZ-BUD - ulotka informacyjna (Format PDF - 473 kb)
WAR-ZAB - ulotka informacyjna (Format PDF - 615 kb)